Allah selalu tahu yg terbaik . Bersabarlah .

Assalamualaikum .


Masih tak terlmbat utk saya ucap beribu ribu lemonnns tahniah kepada semua kawan kawan yg dah konvo . Alhamdulilah . Pengalaman lihat rakan baik sendiri konvo ditemani oleh mak tersayang , buah hati kesayangan dan rakan rakan baik yg tak putus putus bg semangat buatkan saya rasa sebak . Allah . Sebak bukan sedih melihat dia berjaya , tapi sebak sebab indahnya percaturan Allah . Hebatnya Allah dalam merancang kehidupan kita . Subhanallah .


Terlintas dalam hati . Bila saya nak konvo . Dengan nervous nya keputusan akhir tak keluar lagi . Ditambah dengan markah PB yang tak tahu sampai kesudah buat saya rasa . . . . Susahnya nak explain perasaan nih . Memang diakui , saya tak buat sesungguh masa exam hari tuh . Allah . Tapi saya tahu sekarang tak ada guna , saya dah buat , In shaa Allah keputusan nya nanti mestilah kena pada usaha saya . Saya kena redha . In shaa Allah , saya boleh .




In shaa Allah . Saya akan tetap berpegang pada kata ini .

Percaya pada Allah . Allah sebaik-baik perancang jalan kehidupan


Jadi nya , pada rakan rakan di luar sana , kita dah cuba sehabis boleh . Doa pun sudah , tahap tawakal pun sudah . Apa lagi yang boleh kita harap ? Kita hanya punya Allah . Bergantunglah pada Dia . Diploma bukan pengakhiran kita . Masih jauh langkah jihad nih . Doa yang terbaik .

Semoga kita terus dipilih untuk berjihad 



Apa yg kita rasa baik di mata kita , tak selalu nya menjadi yg terbaik di mata Allah .
Mohonlah yg terbaik . Mohonlah selagi mampu . 

♥ Im Muslim . Yeah proud to be Muslimah Allah ♥